niedziela, 25 sierpnia 2013

Rozdział IV

                                           "Plaga"

Spokój w ponyville nie trwał wiecznie.Na miasteczko napadła ona:
 
-Czego tu szukasz?-spytała Hizmi
-Niech cię to nie obchodzi!-krzyknęła
-Po co tu jesteś?-zapytała tym razem Ari
-Żywię się miłością kucyków-odpowiedziała
-Osz ty!-krzyknęła Hizmi
-Nic mi nie możesz zrobić ale ja wam mogę!-powiedziała
-Niby co?-spytały
-To!-krzyknęła i zamieniła je w....ludzi
-Nie czym ja jestem!-krzyknęła Hizmi:
http://pics.tinypic.pl/i/00436/7q49ewbzon1n.png 
-A ja czym?-spytała Ari:
http://pics.tinypic.pl/i/00436/qen5ocg17hku.png 
-O nie my jesteśmy ludziami!-krzyknęły
-Macie za swoje!-powiedziała Chrysalis-A teraz żegnam was
-Stój!-krzyknęły
-Pa pa-zasmiała się
-Musimy coś zrobić-powiedziała Ari
-Ale jak-zaczęła Hizmi-Przecierz w tym ciele nie mamy mocy
-A no w sumie masz rację-powiedziała Ari
-No widzisz-dodała Hizmi
-Ta i co teraz?-spytała Ari
-Nie wiem,trzeba pomyśleć-powiedziała Hizmi
*Dziewczyny myślały aż wymyśliły*
-Chodźmy do Celestii!-powiedziały razem
*W Canterlocie*
-Księżniczko Celestio!-powiedziała Hizmi
-Tak co się....-zaczęła Celestia
-Chrysalis zamieniła nas w ludzi-powiedziała Ari
-Ja niestety nie pomogę-powiedziała
-Musicie pokonać Chrysalis same-dodała po chwili
-To bierzmy się do roboty!-powiedziała Hizmi
-Ale najpierw obetnę te włosy bo mi przeskadzają-dodała po chwili Hizmi



 

2 komentarze:

  1. Czekam na następny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Hiz ma dłuuuugie włosy..chyba jeszcze dłuższe od mojej Lilly o3o

    OdpowiedzUsuń