poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Rozdział VII

                                                       "Zapoznać Tigera"

-O nie to już dzisiaj!-krzyknęła zestresowana Hizmi
-Ale co?-spytał Blaz
-No to no mam się spotkać z Cadens-odpowiedziała Hizmi
-A no tak-powiedział Blaz-Dasz radę
-Mam taką nadzieję-powiedziała Hizmi
*W kryształowym pałacu*
-Łał ale się błyszczę:
http://files.tinypic.pl/i/00436/ybf1s5r1xgos.png 
-Nigdy nie byłaś w kryształowym królestwie?-spytała Cadens
-Właściwie to nie miałam okazji-powiedziała Hizmi
-Ja tez się błyszczę-powiedziała Cadens:
 
-Widzę-uśmiechnęła się Hizmi
-Przedstawię ci pewnego kucyka-zaczęła Cadens
-Nazywa się Tiger:
http://files.tinypic.pl/i/00436/vap8re6le0lk.png 
-Witam wasza wysokość-powiedział Tiger i ukłonił się
-Nie musisz się kłaniać-powiedziała Hizmi
-Dobrze a teraz może chodźmy na przyjęcie-powiedziała Cadens
*Wszyscy dobrze się bawili a Hizmi wróciła wykończona do Canterlotu*
-Cześć-powiedziała wykończona Hizmi do Blaza
-Cze...co się stało?-spytał
-A bo....-powiedziała Hizmi i zasnęła na podłodze
-Dobra czyli mam rozumieć że impreza była udana-powiedział Blaz i położył się obok Hizmi
 

1 komentarz: