niedziela, 25 sierpnia 2013

Rozdział V

                                               "Poznanie Blazing Shadow'a"

-Nie ma na to czasu-powiedziała Ari
-Ale chodziarz zepnę je w kitkę-powiedziała Hizmi
-Dobra-zgodziła się Ari
-Dobra możemy iść-zaczęła Hizmi-Tylko gdzie?
-Może w stronę Cloudsdale?-zaproponowała Ari
-Jak nie mamy skrzydeł-powiedziała Hizmi
-Zapomniałam-powiedziała Ari
-Mam pomysł może chodźmy do ponyville?-zaproponowała Hizmi
-Dobra być może tam ją znajdziemy-powiedziała Ari
*W ponyville*
-Co ona kombinuje?-spytała cicho Ari
-Chce chyba opętać tego kucyka-powiedziała Hizmi
-Nie możemy jej na to pozwolić!-krzyknęła Ari i wybiegła z krzaków
-Ty parszywa wiedźmo!-krzyknęła Hizmi i skoczyła na Chrysalis
-Zostaw mnie!-krzyknęła Chrysalis
-Nigdy nie pozwolę ci go opętać!-krzyknęła Hizmi
*Hizmi z obrzydzeniem ugryzła Chrysalis w kopyto i królowa podmieńców zaczęła znikać*
-Co...co się stało-powiedział Blaz
-Chyba cie uratowałam-odpowiedziała Hizmi
-Czemu jesteś człowiekiem?-spytał 
-Długa historia-powiedziała-Jak masz na imię?
-Jestem Blazing Shadow ale mów mi Blaz-odpowiedział-A jak ty masz na imię?
-Jestem Hizmi miło cie poznać-powiedziała Hizmi
-Mi tez miło cie poznać-powiedział
-To jest Ari moja przyjaciółka-powiedziała Hizmi pokazując na Ari
-Cześć jestem Ari-przedstawiła się Ari
-Ja jestem Blaz-powiedział do Ari
-Dobra jak wszyscy się już znamy to trza znaleźć sposób jak mnie i Ari odczarować spowrotem na kucyki-powiedziała Hizmi
-Jest jeden sposób...-zaczął Blaze
-Jaki?-spytały razem
-..musimy znaleźć wam drugą połówkę-powiedział Blaze
*No i szukali tak chyba przez parę godzin aż Hizmi i Blaze zdali sobię sprawę z tego że oni są sobie pisani,pocałowali się i bum czar prysł ale została jeszcze Ari*
-Wow czemu ja wyglądam inaczej?-zapytała Hizmi:
http://pics.tinypic.pl/i/00436/yrwtl572vkgt.png 
-Wyglądasz pięknie-powiedział Blaz
-Halo ja tu nadal człowiekiem jestem!-krzyknęła Ari
-A sorka zapomniałam-powiedziała Hizmi i użyła swojej magii aby odczarować Ari
-Wow!-krzyknęła Ari:
http://files.tinypic.pl/i/00436/ku3utlx20r73.png 
-Wyglądamy inaczej-powiedziała Hizmi
-Tak inaczej-dodała Ari
-Ale trza przyznać że fajnie-powiedziała Hizmi
-Nom-potwierdził Blaze
  

2 komentarze: