środa, 28 sierpnia 2013

Sezon 2 Rozdział V

                                "Tajemnicza moc"

-Chwila ja nadal nie wiem jaką mam moc-powiedziała Zenit
-Bym zapomniał-powiedział duch
-Tak?-spytali
-Ty moja droga możesz zmieniać wszystko w Zenit lub Diament oraz możesz sama zmieniać się w człowieka kiedy tylko zechcesz oraz możesz zmieniać się w inne istoty-powiedział duch i zaczął się rozpływać
-Że co!?-spytała Zenit z niedowierzaniem
-Dobra nieważne ale znam takie miejsce gdzie można trochę potrenować-powiedziała Zenit
-To chodźmy!-krzyknęla Snow
-Co to?-spytała Zenit i pokazała jakby hologram Złej Celesti:
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhBk3P0AmFBBvSADT1SYeFq-5n_WTOs7B1FVYHsc6XpyAVJ0gM9exbmJqqPZs8r8TxrFCzJE-AhKJ0mkRjWP04H6JtwL4yIGRwNTV4FRfxc6JBLbEQbV85cOCEpVV370rHDJLcc2BK0t90/s1600/small+version.JPG
-Co to jest a raczej kto to jest?-spytał Dragon
-Nie poznajesz? to Celestia tyle że zła-odpowiedziała Zenit
-Wow-powiedziała Snow
-Dobra ale teraz chodźmy na ten plac czy coś tam-powiedział Dragon
-Dobra zaprowadzę was-powiedziała Zenit
*W ukrytym miejscu*
*Każdy próbował swoich mocy*
-Czym ja jestem?-spytała Zenit
 
-Nie mam pojęcia-powiedział Dragon
-Jesteś elfem-powiedziała Snow
-To może ja jeszcze się w coś pozamieniam-powiedziała Zenit i zmieniła się w czarodziejkę:
 
*Zamieniała się w różne istoty dla zabawy*
*Np. w wilka*:
 
*I tak cała trójka testowała moce itd.*
-Pytanie jak zabijemy Celestię-powiedziała Snow
-Damy rade-powiedziała Zenit
-Jasne że tak-potwierdził Dragon
-Mam nadzieję-powiedziała Snow

1 komentarz: