wtorek, 27 sierpnia 2013

Sezon 2 Rozdział III

                                             "Nastoletnia Zenit"

*Minęło parę lat od dzieciństwa Zenit i teraz jest nastolatką*:
http://files.tinypic.pl/i/00437/u0l8bck0ihsd.png 
*Tak samo Dragon*:
http://files.tinypic.pl/i/00437/rczj7mesfl28.png 
-Cześć Dragon-powiedziała Zenit
-Hejka-odpowiedział
-O proszę idzie pokraka życiowa-powiedziała Tiara
-Zamknij się-powiedział Dragon
-Bo co?-spytała Tiara
-Bo jak ja ci zaraz przyłoże to się zakręcisz pięć razy!-krzyknęła Zenit
-Już się boję-powiedziała Tiara-No spróbuj!
-A spróbuję-powiedziała Zenit
-No dawaj!-krzyknęła Tiara
-A masz za swoje!-krzyknęła Zenit
-Ał jak boli-powiedziała Tiara
-Masz za swoje-powiedziała
-Pożałujesz-powiedziała Tiara
-Niby czego!To ty mi nic nie możesz zrobić-powiedziała Sweet
-A założysz się?-spytała Tiara
-Tak założę się-powiedziała Zenit
-Zakład stoi-powiedziała Tiara
-Daj sobie z nią spokuj-powiedział Dragon
-Masz rację i tak mi nic nie może zrobić-powiedziała Zenit
-No nie może-potwierdził Dragon
-Mam taką sprawę....-zaczęła Zenit
-Jaką?-spytał
-...no od dawna chciałam ci to powiedzieć ale się wstydziłam....no ty mi się podobasz...-dokończyła

-------------------------------------------------
Podobało się?
Myślę że tak a jeżeli nie to....na stos xD
Co się stanie i jak zareaguje Dragon dowiecie się niedługo.... 

1 komentarz: