wtorek, 27 sierpnia 2013

Sezon 2 Rozdział IV

                                                 "Czy to miłość?"

-Ładna jesteś-wykrztusił Dragon
-Naprawdę?-spytała
-Tak-uśmiechnął się
-Co ty na to aby po szkole się przejść?-spytała Zenit
-Dobry pomysł-powiedział Dragon
-To może na lody?-spytała Zenit
-Dobra-powiedział
*Podczas spaceru*
-Myślę nadal nad słowami Tiary-powiedziała Zenit
-A co ona może zrobić?-spytał Dragon
-Nie wiem-powiedziała Zenit
*W dali było coś słychać*
-Szybko tam się chyba coś dzieje-powiedziała Zenit
*Gdy dobiegli na miejsce*
-Kto to?-spytała Zenit
-Słyszałam że to ty jesteś córką Hizmi tak?-spytała nieznajoma
-Kim jesteś-spytała Zenit-I z kąd znasz moją mamę?
-Jestem Zolura-powiedziała Zolura
-Czego tu szukasz?-spytał Dragon
-Tą małolatę-powiedziała Zolura
-Nie dotkniesz jej!-krzyknął Dragon
-Bo co mi zrobicie?-spytała Zolura
-Jesteśmy alicornami!-krzyknęli razem
-A ja też-powiedziała Zolura
-I co z tego!-krzyknęli
-To że ja was pokonam!-krzyknęła i celowała promieniem w Dragona i Zenit ale jakas tarcza ich ochroniła
-Co się dzieję?-spytała Zenit po tym jak unieśli się do góry
-Niewiem-powiedział Dragon
*Stworzyli to serce i celowali w Zolurę*
*Zolura umarła i to na dobre*
 

 

1 komentarz: