poniedziałek, 30 września 2013

Halo!Czy wy ludziska nie macie czegoś takiego jak klawiatura lub komputer???

-O co Ci chodzi Lunis?
-A no o to że nie komentujecie moich postów przez co jestem smutna
-I co z tego?
-To że jak nie ma komentarzy to nie ma weny a jak nie ma weny to nie ma postów a jak nie ma postów to nie ma bloga
-A więc tak....to dam rozgłos i będą cię komentować
-Dziękuje


No więc to było coś co wam uświadomi że bez waszych komentarzy mój blog to lipa...komentarze są mi tak potrzebne jak woda rybie...więc komentujcie

13 komentarzy:

  1. I szkoda że masz tak mało komentarzy. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale to nic, w tym będziesz miała bardzo dużo komentów. ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobra, dam jeszcze ze 4-5 komentarzy xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobra, kończę już tego spama, mam nadzieję, że tyle wystarczy ^^ :**
    Pozdro ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz, że ja mam w zwyczaju nie komentować.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój konkurs który zrobiłam to każdy sobie olał....
    Z wyjątkiem Xerarity Dash

    OdpowiedzUsuń
  7. Wilie to je Wilie jej nie ogarniesz. Nie komentuje-a czyta!
    Nikt jej nie rozumie ani ogarnia,a ona myśli że w szafie jest Narnia.
    Kończę ten wierszyk krótki..nosz piórwa jedzą mnie mrówki ;-;
    Z pozdrowionkami dla Lunisi, niech będzie hepi,
    A Wiluś zaraz się w praniu wybieli

    OdpowiedzUsuń