piątek, 13 września 2013

Lunies szaleje!Czyli kopiowanie i wstawianie obrazków #2

Siemaneczko!
To mój drugi post o kopiowaniu i wklejaniu....
Tym razem będzie o....
Xerarity Dash/Rarity.....
Plus:Jak zwykle debilny bonusik....xD
No to zaczynamy:

Panna Rarity......-Och jaka ja jestem piękna....What?....sorka pomyłka...klops.....Xerarity to chłopak!Tak tak ja o tym wiedziałam tylko tak pisze żeby rozśmieszyć ludzi...:



-Czy jest już zima?
-Nie panno Rarity zimy jeszcze nima....xD




A to, to co???:





Co się tak paczasz???



Diament....???:



To jest diament!Tamto to podróba....xD:



-Jak mi się śpieszy na galę......:

--------------------------------------------------------------------------------
Znajdę zaraz debilny bonusik:

Czy to nie jest debilne....?

3 komentarze:

  1. Ale jakie śmieszne xD! Rozmieszyłaś mnie do łez

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahha xDD
    Ten 4 obrazek, przypomina mi moją dzisiejszą reakcje w szkole xDD
    Pozdro ;)

    OdpowiedzUsuń