niedziela, 1 września 2013

Sezon 3 Rozdział II

                           "Pamiątka i nastoletnia Night"

*Night jest już nastolatką*
*Od małego kucyka uczyła się zasad i teraz pilnie ich przestrzega*
*Teraz wygląda tak*:
http://images.tinypic.pl/i/00439/xpxsd5s7rmxb.png 
*Marlin zastanawia się dlaczego jej córka ma inny kolor skóry i grzywy niż po urodzeniu*
*Jest to wynikiem magii którą Night uwalnia cały czas z siebie*
-Mamo mogę iść na strych?-spytała Night
-Dobrze ale uważaj-odpowiedziała Merlin
*Na strychu*
-(Wow ale tu rzeczy)-pomyślała Night
*Night znalazła stare zdjęcia jej Prababci o której nie wiedziała*
-(Kto to?)-pomyślała Night
*Później znalazła jeszcze stertę zdjęć na których jej prababcia była z jej babcią*
-(Hm...pewnie to jakaś znajoma mojej babci)-pomyslała
*Nagle przed nią pojawiła się Hizmi*
-Witaj prawnuczko jestem Hizmi twoja prababcia-powiedziała Hizmi
-Am....em...jak to?...-zaczęła Night-Przecierz nie powinnaś już żyć
-Mylisz się-powiedziała Hizmi-Zanim urodziła się twoja babcia ugryzłam kamień nieśmiertelności i dlatego żyje
-Aha?-powiedziała Night
-Może chcesz poznać dokładniej swoją rodzinę?-spytała Hizmi
-Tak oczywiście!-krzyknęła radośnie Night
-No więc ja mam na imię Hizmi.Twój pradziadek BlazingShadow.
Twoja babcia to Sweet Zenit moja córka.Dragon to twój dziadek.
Musica to twoja ciocia tak samo jak Sweet Mause oraz Hearth Anabel.Twoja mama to Merlin a tata to Sarumon.Ty zas masz na imię Night.Co chyba już wiesz.Ty będziesz panować w kraju razem z ogierem imieniem Day.
Stwożycie Noc i Dzień.Zreszta to oznaczają wasze imiona.A wasza córka będzie nazywać się Day and Night czyli Dzień i Noc.
Masz to pamiątka po mnie ja więcej tu się już nie pokaże.Mam nadzieję że kiedyś ci się przyda.
-----------------------------------------------------------
I jak wam się podobało?
Mam nadzieję że się podobało.
Dzięki za czytanie. 

2 komentarze: