wtorek, 17 września 2013

Hm....

Moi kochani z racji tego że na 40-esto leciu babci i dziadka wywinęłam numer z płaczem itd. dostałam karę na tydzień.
Co jak co ale to przesada....
Więc tak dzisiaj jestem na 45 minut....
Post z fikiem będzie najprawdopodobniej w sobotę....chyba że uda mi się jutro też ubłagać mamę....
PS:Ja to mam pecha....moja mama miała jechać na 2 tygodnie do cioci i nie pojechała....dlaczego?...bo Oliwier(mój mały brat) zachorował i dupa nici z laby....
A i jeszcze infa:
-Jestem chora tak jak Xerarity Dash....przypadek?!
-Mam karę na tydzień do soboty ale najprawdopodobniej już jutro jej mieć nie będę...
-Idę do prywatnego gimnazjum najprawdopodobniej i do tego bez mojej zgody
-Za około 2 lata w około 80% wyprowadzam się do Niemiec i do polski do Łodzi będę przyjeżdżać tylko na wakacje i święta.....gdy to usłyszałam od mamy to miałam coś powiedzieć mamie ale się szybko rozmyśliłam...więc tak:jeżeli wyprowadzę się do Niemiec to za czym lub za kim będę tęsknić-
*Przede wszystkim za chłopakiem jeżeli do tego czasu będziemy jeszcze parą ale liczę że na pewno nawet jak wyprowadzę się za granice(PS:Nie powiem kto to więc nie pytajcie, powiem tylko że ten ktoś wie o kogo chodzi)
*Za koleżankami.....
 I to chyba wszystko a i jeszcze za POLSKĄ.....

To już wszystkie infa bay! :)

8 komentarzy:

  1. Przypadek?! Nie sądze! xD

    Szkoda że wyjeżdżasz, też będę tęsknił ;) :*
    Pozdro ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To przypadek!
    Chociaż w sobotę albo to ja cię zaraziłam albo ty mnie....xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ari - jestem medium?! Bo przepowiedziałam coś i to się spełnia!! Jestem medium!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Umm... Nie, nie jesteś medium xD

      Usuń
    2. A tak w ogóle, wiesz Dark, że medium to osoba porozumiewająca się z duchami? :P

      Usuń
    3. Ari - Serioza? To jestem jasnowidem! Jasnowidzem!

      Usuń