czwartek, 5 września 2013

Sezon 3 Rozdział IV

                                                   "Rarity najlepsza!"

*Od kąd Night poznała Rarity są najlepszymi przyjaciółkami*
-To jak idziemy dzisiaj na zakupy?-spytała Night
-Pewnie że tak-powiedziała Rarity
*Na zakupach*
-Widzisz tą suknie?-spytała Rarity
-Tak widzę-odpowiedziała Night
-Musisz ją kupić-powiedziała Rarity
-No dobra-powiedziała Night
*Gdy Night kupiła sukienkę*
-Mam pytanie czy chciała byś bilet na galę grand galopu?-spytała Night
-Poważnie?-spytała Rarity
-Tak poważnie-potwierdziła Night
*U Rarity w butiku*
-Łał ale wyglądasz pięknie Night wiedziałam że będzie ci pasować-powiedziała Rarity:
http://files.tinypic.pl/i/00441/2z0hq3x520yn.png 
-Dziekuje ale ty wyglądasz lepiej-powiedziała Night:
http://files.tinypic.pl/i/00441/r6s84cfs3k4v.png 
-Nie bo ty-powiedziała Rarity
-Dobrze ale to nieważne teraz chodźmy na galę-powiedziała Night
*Po gali*
-Jestem wykończona-powiedziała Rarity
-Ja też-powiedziała Night i zasnęła a Rarity obok niej:
*Rano*
--------------------------------------------
Ha nie napiszę co się stało....xD
Obiecuje że rozdział V będzie mega długi.....
Jak się podobało w skali od 0 do 10?
Pozdro
 

1 komentarz:

  1. Hmm... Ciekawe co się stało... xDD
    Fajny rozdział :)
    Podobał mi na 10/10 ;)
    Pozdro ;)

    OdpowiedzUsuń