środa, 25 września 2013

Rozdział VI

                               "Zamiana i Odmiana"

-To może już chodźmy z tego party-zaproponowała Lucy
-Dobra..-powiedział Blaz
*W domu Air*
-I co?-spytała Air
-Co co?-spytała Lucy
-Co zamierzamy robić-powiedziała Air
-Chyba nic-powiedział Blaz
-Już wiem-powiedziała Air
-Co?-spytała Lucy
-Chodźmy zobaczyć czy Blood Lighting nie grasuje gdzieś przypadkiem-powiedziała Air
-Co?-spytał Blaz
-To-powiedziała po czym chwyciła Lucy i Blaza i razem poszli do Blood Lighting do jej domu
*Pod drzwiami*
-I co to pukamy-powiedziała Lucy
-No-odpowiedziała Air i zapukała
*Ku ich zdziwieniu drzwi otworzyła normalna Blood Lighting*
-Cześć wam-powiedziała Blood
-Hej....-powiedzieli
-Już wam tłumacze..-zaczęła-No bo to było tak....gdy Blazing powiedział że się zastanowi...on wie nad czym....to po tym poszłam do domu i zapukała Celestia i dalej nie pamietam
-A więc to przez Celestię-powiedziała Air
-No-powiedział Blaz
*Wieczorem*
-No to co?-spytała Air-Mam wypić?
-Tak pij-powiedziała Lucy
*Gdy Air wypiła Eliksir*:
http://files.tinypic.pl/i/00450/8w9hwcpad3vo.png 
-Że czym ja jestem?-spytała Air
-Kucykiem żywiołakiem-powiedział Blaz
---------------------------------------------------------
Mam nadzieję że się podobało Bay! xD 

1 komentarz: