środa, 4 września 2013

Sezon 3 Rozdział III

                                   "Dorosła Night"

*Night zdążyła już dorosnąć i usamodzielnić się*
*Minęło sporo czasu od momentu jak zobaczyła swoją prababcię "niby po raz ostatni" lecz jeszcze ją zobaczy(może)*
*Night mieszka nadal w pałacu ale jest samodzielna i mama nią już nie rządzi*
*Night wyszła na spacer*
*Na spacerze*
-(Hm...kto to?)-pomyślała Night
-Cześć jestem Rarity a ty pewnie jesteś Night następczyni tronu-powiedziała Rarity
-Tak zgadza się-potwierdziła Night
-Dasz się namówić na herbatę?-spytała Rarity
-W sumie to czemu nie?-powiedziała Night
*W kawiarence*
-Co masz na szyi?-spytała Rarity
-To pamiątka po prababci Hizmi-odpowiedziała Night
-Wow!Słyszałam z opowiadań mojej babci że Hizmi była dobrą władczynią-powiedziała Rarity
-Wiem-powiedziała Night-Ale nie wiem do czego ma mi się przydać ten wisiorek
-Myślę że może pomóc ci zmienić wygląd albo coś-powiedziała Rarity
-Hm.....myślę że tak!-krzyknęła Night
*Po otworzeniu tego medalionu Night uniosła się do góry*
-Łał ale ty wyglądasz!-krzyknęła Rarity:
http://images.tinypic.pl/i/00441/h6ysus8z176m.png 
-Jak ja?Co ja co się stało?-zająkała Night
-Jesteś wybraną!-krzyknęła Rarity-To ty będziesz już zawsze panować w Equestri!
------------------------------------------------
I co jak wam się podoba?
Myślę że fajnie.....
Staram się jak mogę! 
Ładna ta Night co?
Teraz jest znowu innego koloru.
A dlatego że uwalnia ciągle magię.
I mówię że Hizmi jest siostra Luny!
Dark mi nie wierzy! xD
I mówię poważnie że napiszę list do twórców MLP aby dodali Hizmi jako siostrę Luny.....naprawdę!  

3 komentarze:

  1. Rozdział zajebisty, a Night ładnie wygląda :)
    Hahaha, ciekawe co twórcy MLP powiedzą na ten list... xDD
    Pozdro ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nadal ci nie wierzę, hasbro się nie zgodzi i ja i tak nie będę pisać, że jesteś siostrą Luny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lóna!!!....a ja napiszę, żeby z mojego fika zrobili pełnometrażówkę O_o To by było coś xDDDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń